Brug for hjælp?
Ring til supporten på tlf: (+45) 98 17 55 00
Eller skriv en mail til: support@piranya.dk
Kontakt os
Du er altid velkommen til at ringe eller skrive til os, hvis du har brug for hjælp eller har spørgsmål. Kontoret er åbent:
Mandag–torsdag: 08.00–16.00
Fredag: 08.00–15.00
Vi bestræber os på at svare inden for 24 timer.
Ved nedbrud eller akutte situationer kan du altid kontakte vores nødtelefon, som er åben døgnet rundt.
Kontor
Stenbukken 7, 1.sal, 9200 Aalborg
Faqs
Ofte stillede spørgsmål
For at gøre det nemt for dig, har vi samlet de mest almindelige spørgsmål og svar ét sted. Finder du ikke, hvad du søger, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.
Hvad koster det?
Vi har ikke standartpriser, fordi vi skræddersyer og tilpasser vores løsninger til hver enkel butik. Der udarbejdes altid et konkret tilbud, med udgangspunkt i dit behov og budget.
Hvad kræver det af mig?
I virkeligheden ikke ret meget. Vi gør det altid nemt at komme i gang. Vi har efterhånden hjulpet mange i gang. Tag en snak med os, så lægger vi en køreklar plan for dig og din forretning.
Kan jeg få produktet præsenteret til et fyisk møde?
Ja, tag endelig fat i os, så kommer vi forbi og hilser på dig. På den måde kan vi også få en god snak omkring, hvad der er vigtigt for dig og din butik.
Hvad inkluderer supporten?
Med Piranya får du 12 timers support om året inkluderet i dit abonnement. Du kan altid ringe eller skrive til os i vores åbningstid.
Menu
Hjælp
Piranya Software © siden 2016